Magdalena Pobikrowska
zamknij

Magdalena Pobikrowska

Z branżą mediową związana od 2011 roku. Doświadczenie w pracy z klientem zdobywała pracując w agencji PR. Od 2012 roku związana z domem mediowym Value Media. W swojej karierze współpracowała zarówno z dużymi reklamodawcami, takimi jak Tchibo, Netia czy TUI, ale także aktywnie współuczestniczyła przy tworzeniu licznych mniejszych, rozliczanych za efekt kampanii dla branży m.in. deweloperskiej, finansowej, ubezpieczeniowej, farmaceutycznej czy informatycznej. W swoich kampaniach wykorzystuje potencjał i możliwości DoubleClick, szczególnie DoubleClick Search i DoubleBid Manager.
Obecnie odpowiada za 20 osoby dział SEM w agencji SalesTube. Jej wysokie umiejętności potwierdzone są certyfikatami Google AdWords (GCP) i Google Analytics (GAIQ). Jako jedna z czterech osób w Polsce współtworzyła polską edycję programu Internetowe Rewolucje (szkolenia online). 

zamknij
wczytaj więcej