news image
zamknij

Virtuose

Jego główną cechą jest możliwość pełnej automatyzacji procesu akwizycji nowych klientów przez marketera przy równoczesnej możliwości kontaktu konsumenta z firmą. System umożliwia m.in.:

•   kolekcjonowanie zgłoszeń (tzw. leadów) klientów

•   zarządzanie wieloma kampaniami reklamowymi jednocześnie z uwzględnieniem wielu typów kampanii (kampanie ad words, kampanie związane z wypełnieniem formularzy, kampanie mailingowe itp.)

•   online’ową analizę efektywności poszczególnych aktywności reklamowych na wielu płaszczyznach online’ową analizę efektywności działań poszczególnych partnerów.

Platforma Virtuose umożliwia dodatkowo zarządzanie kontaktami z konsumentami przy wykorzystaniu kanałów SMS i e-mail.

Cechami szczególnymi Virtuose jest dogłębne monitorowanie tzw. lejka konwersji, czyli badanie wskaźników na każdym poziomie procesu akwizycji jak i automatyczne wykrywanie leadów podejrzanych (duplikaty, leady słabej jakości, oszustwa).

 

Platforma Virtuose jest równocześnie narzędziem, które daje możliwość aktywnego zarządzania partnerami kampanii i daje się bardzo łatwo integrować z systemami callcenter, CRM, systemami sprzedażowymi czy API dla landingpage.

To co wyróżnia Virtuose z pośród produktów aktualnie dostępnych dla marketerów to przede wszystkim:

•   maksymalne skrócenie czasu i kosztów przygotowania nowej kampanii poprzez pełną automatyzację tego procesu i wsparcie obsługi partnerów (instalacja i testowanie linków, landingpages, nowych partnertów, setup linków, modyfikacje linków i partnerów)

•   znaczące zwiększenie efektywności kosztowej kampanii poprzez możliwość bieżącego monitorowania efektów działań poszczególnych partnerów i ograniczanie wpływu podejrzanych / słabej jakości danych na budżet kampanii.

•   pełne wsparcie dla raportowania w czasie rzeczywistym między innymi w zakresie wykorzystania budżetu kampanii, jej efektów, zdefiniowanych wskaźników z podziałem na partnerów i globalnie.

zamknij
wczytaj więcej