5. miejsce w światowym rankingu RECMA
Value Media zajęło 5. miejsce wśród 55 agencji z 47 krajów świata według rankingu #RECMA. To jedyna polska marka w tym zestawieniu. Przy przygotowaniu raportu autorzy wzięli pod uwagę aż 18 kryteriów. Otrzymaliśmy od nich 18 punktów - tylko 5 mniej niż zdobywcy pierwszej pozycji. To kolejne wyróżnienie dla naszej firmy - w edycji polskiej jesteśmy na podium.
RECMA to jedyne na świecie niezależne stowarzyszenie, które bada poziom agencji i domów mediowych od 1991 roku. Raporty przygotowane przez RECMA stanowią źródło wiedzy dla największych firm z ponad 90 krajów i są opracowywane w opraciu o cztery główne zestawy kryteriów: konkurencyjność, rozmach (rozumiany jako rozwój biznesu, zdobyte nagrody i zatrudniane talenty), dywersyfikację usług (także digitalowych) oraz możliwości w zakresie prowadzenia dużych projektów opartych o trwałe relacje.