Agencje Group One zdobyły 21 nagród podczas IAB MIXX Awards 2022
Podczas tegorocznej gali IAB Mixx Awards, agencje Group One odebrały w sumie 21 nagród. Razem z SalesTube otrzymaliśmy srebrne statuetki w kategorii Performance Marketing za kampanię “Orange Flex – czyli performance na emocjonalnych benefitach”, zrealizowaną dla Orange Polska (Orange Flex). Projekt realizowany był we współpracy z agencją GONG.
To wyróżnienie przyniosło nam nietypowe dla świata perfo przesunięcie akcentów z benefitów racjonalnych na emocjonalne, eksploracja wciąż innowacyjnych w kampaniach performance kanałów takich jak TikTok i Twitch, a w efekcie wzrost rejestracji w aplikacji Orange Flex i aktywacji usługi. I last but not least - wyczucie potrzeb Generacji Flex!
IAB MIXX Awards to nagrody przyznawane za kampanie i rozwiązania, w których wykorzystanie kanałów lub narzędzi cyfrowych stanowiło znaczący czynnik sukcesu. Zgłoszone projekty oceniano według czterech kluczowych kryteriów: strategia, kreacja reklamowa, wykonanie i wykorzystanie mediów oraz rezultaty i ROI.