Empik debiutuje z powieścią na Instagramie

Wystartowała instagramowa kampania Empiku - #storygramempik, z jednej strony wspierająca czytelnictwo w Polsce, z drugiej zbliżające się premiery w Empiku. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Change (Group One), współpracująca z Empikiem od lipca zeszłego roku.

Akcja - #storygramempik jest odpowiedzią na problem spadającego poziomu czytelnictwa. Instagram, będący dotychczas najszybciej rozwijającym się medium obrazkowym na świecie, ma okazać się narzędziem pobudzającym zainteresowanie literaturą wśród jego użytkowników.

"Historia w pewnym sensie zatacza koło, człowiek znowu zaczyna posługiwać się pismem obrazkowym, a w efekcie czyta mniej. Zamiast namawiać do czytania, postanowiliśmy zatem wykorzystać Instagram, dając jego użytkownikom okazję do czytania w każdej wolnej chwili. Tak zrodził się #storygram_empik, będący pierwszym profilem instagramowym publikującym nie zdjęcia, a fragmenty utworów literackich" – mówi Jan Majle, dyrektor kreatywny agencji Change.

Na profilu instagramowym – instagram.com/storygram_empik – przedpremierowo publikowane będą pierwsze rozdziały nowości wydawniczych, wkrótce dostępnych również na półkach salonów sieci Empik.

Zobacz wszystkie