Idea Bank ponownie naszym Klientem!
Po kilku miesiącach rozłąki, znów będziemy odpowiadać za całość działań digitalowych tej polskiej marki.
Idea Bank współpracował z nami w latach 2017-2018. Zrealizowana strategia mediowa przełożyła się nie tylko na sukces komunikacyjny ale przede wszystkim na realizację założonych celów biznesowych. W analizowanym okresie Idea Bank osiągnął zadawalające wskaźniki sprzedaży kredytu firmowego. Natomiast za kampanię “Kredyt Fair” otrzymaliśmy brązową statuetkę EFFIE w kategorii business-to-business - jednym z najważniejszych konkursów branżowych, nagradzających najbardziej efektywną komunikację marek.
Przed bankiem duże wyzwania i tym bardziej jesteśmy dumni z tego, że to w nas Idea Bank widzi swojego partnera biznesowego, o czym mówi Beata Nanasik, Dyrektor Marketingu i PR:
“W ważnym dla Banku momencie, kluczowe znaczenie ma dla nas partner, który doskonale identyfikuje i rozumie zarówno potrzeby banku jak i naszych klientów. To, co wyróżnia propozycję Value Media to z pewnością strategiczne podejście do realizacji założonych celów biznesowych, których osiągnięcie zależy m.in. od skutecznej komunikacji mediowej. Nie bez znaczenia przy wyborze Value Media miało również praktyczne doświadczenie i wysokie kompetencje zespołu, szczególnie w obszarze marketingu efektywnościowego.”