Startujemy z największą w Polsce…
...na przestrzeni ostatnich kilku lat, kampanią launchującą dla marki About You!
ABOUT YOU, to jeden z najszybciej rozwijających się odzieżowych sklepów internetowychw Europie, z siedzibą w Hamburgu. Założony w 2014 r., swoją działalność prowadzi w sześciu krajach Europy. Obecnie podmiot jest wyceniany na ponad miliard dolarów.
W roku finansowym 2018/2019 spółka zamierza zwiększyć dochód z 283 milionów euro do kwoty 450 - 480 milionów euro, co odpowiada rocznej wartości transakcji przekraczającej 1,6 miliarda euro. Na polskiej stronie ABOUT YOU odnaleźć można blisko 50.000 produktów ponad 500 marek. Platforma wyróżnia się dostosowaniem oferty do indywidualnego stylu każdego klienta. W Polsce, kluczowe działania komunikacyjne i reklamowe nowego sklepu internetowego About You, zaczynają się w momencie rozpoczęcia współpracy z Value Media, w sierpniu br.
W wyniku rozstrzygniętego przetargu, About You powierzyła launch sklepu internetowego zespołowi Value Media. Jest to jedna z największych kampanii na polskim rynku na przestrzeni ostatnich kilku lat, porównywalna z przeprowadzonym na ogromną skalę rebrendingiem Ery GSM na T-Mobile. Celem szeroko zakrojonej kampanii jest wprowadzenie sklepu internetowego About You na polski rynek oraz zbudowanie jej silnej pozycji rynkowej. Działania komunikacyjne obejmą zakup czasu reklamowego w telewizji, radio i kinach, oraz zakup powierzchni reklamowej w prasie i na nośnikach OOH
i DOOH. Za realizację działań odpowiada zespół Igi Wachowicz, Communication Director
w Value Media.
„Pozyskanie About You to kolejny sukces Value Media na rynku mediowym, który potwierdza wysokie kompetencje, rzetelną analizę i biznesowe podejście do celów Klienta. Wygrana cieszy nas, tym bardziej, że do samego końca konkurowaliśmy z największymi domami mediowymi o projekt, który na stałe zmieni układ sił na rynku odzieżowym e-commerce. Naszym zadaniem jest zbudowanie komunikacji marki About You w Polsce
i umocnienie jej pozycji poprzez jedną z największych kampanii w ostatnim czasie. Ogromna skala działań i możliwość budowania strategii komunikacji marki w mediach od samego początku, pozwolą nam w pełni wykorzystać unikalne know-how i kompetencje zespołu” – mówi Anna Dzierzędzka, Chief Growth Officer w Value Media.