Kim jesteśmy?
Value Media powstało, aby zmieniać istniejące zasady szeroko rozumianej komunikacji marketingowej. Jesteśmy funkcjonującym mechanizmem, łączącym unikalne kompetencje zarówno w obszarze mediów tradycyjnych, jak i szeroko rozumianego digitalu - zajmujemy się komunikacją we wszystkich kanałach, a nasze rekomendacje mediowe opieramy na haśle Digitally Driven Experience, które jasno określa, iż digital jest według nas sercem komunikacji marki z konsumentem.
Nasze rozwiązania komunikacyjne były wielokrotnie nagradzane w prestiżowych konkursach branżowych - Impactor dla Domu Mediowego Roku 2012, zdobywca 3 nagród Golden Arrow 2012 za najlepszą kampanię internetową i najlepsze kampanie SEM, a także 4 statuetki EFFIE 2014, w tym Grand Prix konkursu! W 2015 roku Value Media znalazło się ponownie wśród najlepszych agencji i otrzymało 2 statuetki Effie Awards 2015. Nagrodzone kampanie były realizowane dla PKO Banku Polskiego i marki Nasivin, za kampanię "Korkociąg". Value Media otrzymało również tytuł Niesieciowy Dom Mediowy 2016 Roku, w raporcie Media & Marketing Polska. Z kolei w raporcie Panorama Reklamy, przygotowanym przez branżowy magazyn Press, w 2016 roku Value Media zostało wyróżnione za Wzrost Roku.