Mamy złotą statuetkę MIXX AWARDS 2019 za kampanię “NIE JEM”!
27 listopada br. po raz trzynasty rozdano nagrody w konkursie MIXX Awards za najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. Agencje Group One odebrały w sumie aż 10 nagród, w tym najważniejszą, złotą statuetkę w kategorii public service, non profit campaign & CSR za kampanię “NIE JEM”. Nagrodzoną kampanię razem z Labcon, SalesTube i Madia Ready zrealizowaliśmy pro bono dla Fundacji Podzielmy.
To wyróżnienie jest dowodem na to, że wykorzystując kompetencje całego Group One jako one team, możemy dużo więcej. Nie tylko wygrywać nagrody, ale realnie zmieniać świat na lepsze.
Kampania “NIE JEM”, która wspierała zbiórkę żywności w okolicach Świąt Wielkanocnych, opierała się na 30-sekundowym spocie z charytatywnym udziałem gwiazd. Wystąpili w nim przedstawiciele świata kultury, sportu, mediów oraz twórcy internetowi, w tym: Rafał Masny, Beata Sadowska, Natalia Sosin Krosnowska, Julia Kamińska, Modny Tata, Urszula Dębska, Żabson, Piotr Kędzierski, Maja Bohosiewicz, Gabi Drzewiecka, Bartosz Kurek oraz Grzegorz Daukszewicz. Znane osoby świadomie dokonywujące wyborów żywieniowych są przedstawione w kontraście do ludzi, którzy tego wyboru nie mają. Z tej właśnie potrzeby w 2015 roku w Warszawie zrodziła się akcja “Podziel się Posiłkiem z Bezdomnymi”, która dziś obejmuje już całą Polskę.
Pomysłodawcami kampanii są: Adam Kręgielewski, Strategy Planner Labcon i Mateusz Garbarczyk, Strategy Planner Value Media. Za scenariusz spotu i realizację projektu odpowiada agencja Labcon. Spot wyprodukowało Media Ready. Agencja SalesTube pozyskała natomiast grant na kampanię reklamową akcji na Facebooku.