Nominacja do Effie Awards 2020 za kampanię NIE JEM
Agencje Labcon, SalesTube i Value Media otrzymały wspólną nominację do nagrody Effie Awards 2020 w kategorii CSR za kampanię społeczną NIE JEM zrealizowaną dla Fundacji "Podzielmy Się".
Już sama nominacja do Effie Awards jest kolejnym wyróżnieniem dla projektu, który został dotychczas nagrodzony w takich konkursach jak: Young Creatives Cannes 2019, Mixx Awards 2020 oraz Innovations 2020.
O kampanii
Kampania NIE JEM powstała w celu wypromowania wielkanocnej zbiórki żywności dla potrzebujących, organizowanej przez Fundację "Podzielmy się". Dzięki zaprojektowanym działaniom, Fundacja o niskiej świadomości zyskała poparcie szerokiej grupy influencerów i milionowe zasięgi w mediach, przy zerowym budżecie. To wszystko zaowocowało nie tylko dyskusją o problemie marnowanego jedzenia, ale rzeczywistym zaangażowaniem w pomoc potrzebującym, kilkukrotnie zwiększając zainteresowanie działalnością Fundacji i oddaniem posiłku w okresie trwania akcji.