RL Media i Change Serviceplan

Budują wizerunek GO Sport na polskim rynku.

RL Media oraz Change Serviceplan przygotowały wizerunkową platformę komunikacji marki, w oparciu o hasło „Żyjmy sportem!” Kampania reklamowa obejmuje działania ATL, BTL oraz aktywności on-line. Za dobór i zakup mediów odpowiada dom mediowy RL Media, wyróżniający się unikalną ekspertyzą mediową w obszarze sportowym. Autorem strategii komunikacji oraz koncepcji kreatywnej jest agencja Change Serviceplan.

Francuska grupa kapitałowa GO Sport to ponad 500 sklepów sportowych, zlokalizowanych w pięciu krajach (Francja, Belgia, Polska, Arabia Saudyjska oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie). Go Sport oferuje odzież, obuwie oraz sprzęt sportowy spośród niemal wszystkich dyscyplin. Oferta sieci jest połączeniem marek międzynarodowych z markami własnymi tj. Athlitech, Wanabee, Soft oraz Up 2 Glide/TBC. Ponadto Go Sport współpracuje m.in. z Nike, Adidas, Reebok, New Balance, The North Face, Uvex, Atomic, Quicksilver, Under Armour, Salomon, Vans. W ramach grupy, poza marką GO Sport istnieje również marka Courir, posiadająca blisko 300 sklepów na świecie w tym 3 w Polsce. W asortymencie marki znajdziemy szeroki wybór butów sportowych typu sneakers, wielu cenionych marek modowych m.in. Lacoste, Converse czy Timberland, ale także odzież i akcesoria do butów oraz produkty marki własnej Courir.


Nowa odsłona wizerunkowej platformy marki GO Sport przygotowanej w oparciu o dotychczasowe hasło „Żyjmy sportem!” to efekt rozpoczętej w lipcu br. współpracy z domem mediowym RL Media oraz agencji Change Serviceplan, którym GO Sport powierzył zbudowanie wizerunku marki na polskim rynku.


„Po wielu latach komunikacji stricte produktowej, skoncentrowanej na prezentacji bogatego asortymentu salonów, po raz pierwszy zdecydowaliśmy się na kampanię wizerunkową, wzmacniającą markę Go Sport na polskim rynku. Szukaliśmy partnera, który wyróżnia się unikalnym know-how w komunikacji marketingowej w obszarze sportowym. Zintegrowana strategia komunikacji wynikająca ze zrozumienia naszych celów biznesowych utwierdziła nas w przekonaniu, że nie da się dziś budować skutecznych kampanii, oddzielając media od kreacji. Dlatego zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę z RL Media oraz Change Serviceplan. Doceniliśmy nie tylko potencjał i efektywność, wynikające z bliskiej współpracy obu spółek, ale przede wszystkim profesjonalne podejście do biznesu” – mówi Karolina Malaczek, Dyrektor Marketingu w GO Sport.


Rozpoczynająca się dziś kampania reklamowa obejmuje całość aktywności firmy w kanałach ATL, BTL, ze szczególnym uwzględnieniem działań, mających na celu wsparcie sprzedaży w sklepach stacjonarnych GO Sport. Za dobór i zakup mediów odpowiada RL Media, spółka powołana w październiku ubiegłego roku wspólnie przez Group One oraz Roberta Lewandowskiego, wyróżniająca się silną ekspertyzą w zakresie planowania i zakupu mediów w obszarze komunikacji sportowej. Domem mediowym RL Media kieruje od samego początku Kamil Wiszowaty, odpowiedzialny za rynkowy sukces Value Media, a jej siedziba mieści się w ramach struktur Group One. Na poziomie udziałów, 51% leży po stronie Group One, a 49% po stronie mediowego konsorcjum Roberta Lewandowskiego.
Agencja Change Serviceplan odpowiada za stworzenie idei kreatywnej, opracowanie i ujednolicenie komunikacji we wszystkich kanałach, w tym w punktach sprzedaży.


„Zadaniem nowej platformy komunikacyjnej „Żyjmy sportem!” jest zarówno spójna koncepcyjnie, graficznie i językowo komunikacja marki GO Sport, jak i silniejsze wyeksponowanie przewagi konkurencyjnej, jaką jest szeroki asortyment, obejmujący niemal wszystkie kategorie sportu. Pierwsza odsłona kampanii reklamowej, opartej o nową platformę, zachęca konsumentów do wznowienia aktywności fizycznej, po okresie wakacyjnym. Szeroka gama produktów oraz różnorodność dyscyplin sportowych dostępnych w sklepach GO Sport, sprawią, że każdy, niezależnie od wieku oraz poziomu sportowego zaawansowania znajdzie dla siebie odpowiedni zestaw” – mówi Karol Stefański, Business Director Change Serviceplan.


Przygotowaniem contentu video zajęła się Agencja Media Ready należąca do Group One.

w pięciu krajach (Francja, Belgia, Polska, Arabia Saudyjska oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie). Go Sport oferuje odzież, obuwie oraz sprzęt sportowy spośród niemal wszystkich dyscyplin. Oferta sieci jest połączeniem marek międzynarodowych z markami własnymi tj. Athlitech, Wanabee, Soft oraz Up 2 Glide/TBC. Ponadto Go Sport współpracuje m.in. z Nike, Adidas, Reebok, New Balance, The North Face, Uvex, Atomic, Quicksilver, Under Armour, Salomon, Vans. W ramach grupy, poza marką GO Sport istnieje również marka Courir, posiadająca blisko 300 sklepów na świecie w tym 3 w Polsce. W asortymencie marki znajdziemy szeroki wybór butów sportowych typu sneakers, wielu cenionych marek modowych m.in. Lacoste, Converse czy Timberland, ale także odzież i akcesoria do butów oraz produkty marki własnej Courir.


Nowa odsłona wizerunkowej platformy marki GO Sport przygotowanej w oparciu o dotychczasowe hasło „Żyjmy sportem!” to efekt rozpoczętej w lipcu br. współpracy z domem mediowym RL Media oraz agencji Change Serviceplan, którym GO Sport powierzył zbudowanie wizerunku marki na polskim rynku.


„Po wielu latach komunikacji stricte produktowej, skoncentrowanej na prezentacji bogatego asortymentu salonów, po raz pierwszy zdecydowaliśmy się na kampanię wizerunkową, wzmacniającą markę Go Sport na polskim rynku. Szukaliśmy partnera, który wyróżnia się unikalnym know-how w komunikacji marketingowej w obszarze sportowym. Zintegrowana strategia komunikacji wynikająca ze zrozumienia naszych celów biznesowych utwierdziła nas w przekonaniu, że nie da się dziś budować skutecznych kampanii, oddzielając media od kreacji. Dlatego zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę z RL Media oraz Change Serviceplan. Doceniliśmy nie tylko potencjał i efektywność, wynikające z bliskiej współpracy obu spółek, ale przede wszystkim profesjonalne podejście do biznesu” – mówi Karolina Malaczek, Dyrektor Marketingu w GO Sport.


Rozpoczynająca się dziś kampania reklamowa obejmuje całość aktywności firmy w kanałach ATL, BTL, ze szczególnym uwzględnieniem działań, mających na celu wsparcie sprzedaży w sklepach stacjonarnych GO Sport. Za dobór i zakup mediów odpowiada RL Media, spółka powołana w październiku ubiegłego roku wspólnie przez Group One oraz Roberta Lewandowskiego, wyróżniająca się silną ekspertyzą w zakresie planowania i zakupu mediów w obszarze komunikacji sportowej. Domem mediowym RL Media kieruje od samego początku Kamil Wiszowaty, odpowiedzialny za rynkowy sukces Value Media, a jej siedziba mieści się w ramach struktur Group One. Na poziomie udziałów, 51% leży po stronie Group One, a 49% po stronie mediowego konsorcjum Roberta Lewandowskiego.
Agencja Change Serviceplan odpowiada za stworzenie idei kreatywnej, opracowanie i ujednolicenie komunikacji we wszystkich kanałach, w tym w punktach sprzedaży.


„Zadaniem nowej platformy komunikacyjnej „Żyjmy sportem!” jest zarówno spójna koncepcyjnie, graficznie i językowo komunikacja marki GO Sport, jak i silniejsze wyeksponowanie przewagi konkurencyjnej, jaką jest szeroki asortyment, obejmujący niemal wszystkie kategorie sportu. Pierwsza odsłona kampanii reklamowej, opartej o nową platformę, zachęca konsumentów do wznowienia aktywności fizycznej, po okresie wakacyjnym. Szeroka gama produktów oraz różnorodność dyscyplin sportowych dostępnych w sklepach GO Sport, sprawią, że każdy, niezależnie od wieku oraz poziomu sportowego zaawansowania znajdzie dla siebie odpowiedni zestaw” – mówi Karol Stefański, Business Director Change Serviceplan.


Przygotowaniem contentu video zajęła się Agencja Media Ready należąca do Group One.

Zobacz wszystkie