Prowadzimy kampanię dla marki OYAKATA w Rosji!
Startuje kolejna odsłona kampanii wizerunkowej japońskich dań i zup instant „SMAK JAPONII. O YA!” marki OYAKATA (Ajinomoto Poland). Na jesieni działania promocyjne były prowadzone na rynku niemieckim, włoskim, czeskim i rumuńskim, a od 17 stycznia obejmą także Rosję. Za strategię, planowanie i zakup mediów online na wyżej wymienionych rynkach odpowiadamy wraz z SalesTube.
Promowana linia produktów OYAKATA obejmuje japońskie dania typu Yakisoba (Japońska Wołowina, Japońskie Curry, Japoński Kurczak Teriyaki, Japoński Klasyczny) oraz zupy Ramen (Pork Ramen, Chicken, Miso, Soy Sauce).
Nowy flight kampanii obejmuje emisję spotów na YouTube i w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Tik Tok, Twitch), a także emisję reklam w displayu.
OYAKATA to marka firmy Ajinomoto Poland stanowiąca część japońskiej korporacji Ajinomoto Group. OYAKATA to oryginalne dania i zupy inspirowane kulturą i kuchnią Kraju Kwitnącej Wiśni, łączące w sobie tradycję i nowoczesność. Marka OYAKATA rozszerzyła w lutym’21 ofertę o dania inspirowane kuchnią azjatycką: Pad Thai Chicken, Korean Barbecue.
Szczegóły oferty na stronie: https://www.oyakata.com.pl/