Rozpoczynamy 13. rok współpracy z Amica
W wyniku wygranego przetargu zajmiemy się strategią mediową, planowaniem oraz zakupem mediów online dla marki Amica. Tym samym rozpoczynamy z marką już 13 rok współpracy.
W 2022 roku będziemy również odpowiedzialne za realizację kampanii TV na rynkach skandynawskich - w Norwegii oraz Finlandii.
“Przez ostatnie kilkanaście lat Value Media niejednokrotnie udowodniło, że jest partnerem biznesowym z niezwykle szerokimi kompetencjami i znajomością rynku. Podczas ostatniego przetargu zespół ponownie wykazał się kompleksowym podejściem do strategii i najwyższym poziomem obsługi - dlatego cieszymy się, że możemy rozpocząć wspólnie 13 rok działań” - mówi Paweł Rydz, Dyrektor Marketingu Amica.
W działaniach dla Klienta wesprze nas agencja martech & e-commerce SalesTube. Współpraca obejmie m.in. takie kanały jak Paid Social, SEM, Programmatic Buying & Direct.
Amica to polski producent sprzętu AGD i krajowy lider w sprzedaży kuchenek i piekarników. Firma rozpoczęła swoją działalność w 1945 roku, a od 1997 roku jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Grupa Amica jest obecna na 60 rynkach na całym świecie. W całej Europie Amica zatrudnia ponad 3000 pracowników. W 2019 roku uzyskała blisko 600 mln przychodu.