Z YouTube do Value Media

Value Media, ogłosił kolejny marcowy transfer - do jego zespołu dołącza Marta Łysiak, od 2008 roku związana z Google, przez ostatnie 2 lata CEE Strategic Partner Manager w londyńskim oddziale YouTube. W Wielkiej Brytanii, topowym dla komunikacji digital i e-commerce rynku w Europie, Marta współpracowała z największymi YouTuberami i doradzała kluczowym klientom Google jak budować kontent i komunikować się z widownią YouTube w naszym regionie. Była zaangażowana w projekty m.in. dla Nestle, Avon, L'Oreal, Unilever, ING, Millennium, Allegro, Asos, BBC, Tymbark. Marta dołącza do Value Media, finalnie będzie jednak tworzyć osobną strukturę ściśle współpracując ze wszystkimi spółkami Group One. „W Polsce nie ma drugiej osoby z takim poziomem know how w tym obszarze. Po raz kolejny stawiamy poprzeczkę najwyżej” – mówi Kamil Wiszowaty, odpowiedzialny za wszystkie spółki mediowe należące do Group One.

Strategia: gracz nr 1 w mediach digitalowych

Ogromne wzrosty udziału digitalu, a dziś przede wszystkim mediów społecznościowych i YouTube, w mediowym torcie to dziś trend, który wytycza tempo rozwoju całemu rynkowi.
Sieć, a przede wszystkim social media to środowisko interaktywne, a więc bezwzględnie szczere - szablony kreatywne, produkcyjne i mediowe przeklejone jeden do jednego z TV czy nawet klasycznych formatów „bannerowych” po prostu nie działają. Dziś wszyscy klienci wiedzą już, że powinni tam być, a influencerzy i YouTube znajdą się w każdym mediowym briefie. Mało kto jednak wie, jak budować obecność marek w tych kanałach dobrze. Tak, żeby była autentyczna i żeby internauci sami chcieli się w nią angażować, zamiast odrzucać jako nienaturalną. Zarówno po stronie klienckiej, jak i agencyjnej, istnieje w Polsce na tym polu luka. Dużo łatwiej wyliczyć kampanie zrobione bardzo źle niż te mocne. Rozwijamy się na tym polu od kilku lat, ale przy obecnej skali i ogromnych potrzebach Klientów, zdecydowaliśmy się po raz kolejny na sprawdzony biznesowy ruch: ściągamy z rynku osobę, która jest najlepsza, bo zna środowisko od wewnątrz. Wierzę, że strategia, która okazała się strzałem w 10-tkę m.in. przy tworzeniu SalesTube, i tym razem zapewni nam pozycję nr 1. Marta Łysiak, mając doświadczenie Google, YouTube i UK, zbuduje u nas strukturę i know how na poziomie, którego nie miała dotąd żadna agencja. A dzięki całemu zapleczu grupy będziemy mogli zaoferować Klientom całościowy consulting – od strategii, przez kreację, po produkcję i media – mówi Kamil Wiszowaty.

Marta Łysiak – turbodoładowanie działu content digital 

Marta Łysiak ma na koncie wieloletnie doświadczenie – od 2008 roku związana z Google, przez ostatnie 2 lata zajmowała prestiżowe stanowisko CEE Strategic Partner Manager w londyńskim oddziale YouTube. W Wielkiej Brytanii, topowym dla komunikacji digital i e-commerce rynku w Europie, Marta współpracowała z top YouTuberami i doradzała największym klientom Google jak budować kontent i komunikować się z widownią YouTube w naszym regionie. Doradzała w projektach m.in. dla Nestle, Avon, L'Oreal, Unilever, ING, Millennium, Allegro, Asos, BBC, Tymbark.
Zdecydowałam się na przejście do Group One, bo tu będę miałą szansę zbudować zupełnie nową jakość. Niezależność grupy i duża elastyczność działania mają ducha start-upu. A tylko w takim, niekorporacyjnym klimacie da się działać na tyle szybko, by dobrze robić digital, który zmienia się z dnia na dzień. Moim celem jest tworzenie w Polsce takiej komunikacji marek w socialu i YouTube, w którą internauci będą chcieli sami realnie się angażować. Współpracę z influencerami da się budować „bez obciachu”, autentycznie, tak, żeby wydobyć z niej to, co najlepsze dla marki. Zajmowałam się tym przez lata, także w Londynie, pracując z top nazwiskami z Polski i zagranicy. W Group One będę w stanie połączyć 2 rzeczy: z jednej strony szyć strategie na miarę, pod digitalowe DNA i w stylu naturalnym dla tego środowiska, bez nienaturalnych „przeklejek” z „dużych” kampanii ATL. Z drugiej – dzięki potężnemu zapleczu Value Media, będziemy w stanie zaoferować Klientom obsługę procesu od A do Z, od consultingu i strategii, przez produkcję i media. Czym będziemy się różnić od podmiotów już działających na rynku? Część z nich to raczej agencje zrzeszające influencerów. Inne, nawet jeśli sięgają po kreację, mają nieporównywalnie mniejsze od Group One zaplecze i możliwości wdrożenia kampanii tak, żeby na każdym etapie zadbać o standard – mówi Marta Łysiak.

Duże transfery w ostatnich miesiącach

Transfer Marty Łysiak to kolejny w ciągu ostatniego roku strategiczny ruch w ramach mediowego biznesu Group One, wzmacniający pozycję gracza nr 1 w  mediach digitalowych. Value Media pozyskał w tym okresie 15 nowych Klientów i zatrudnił ponad 100 osób. Tylko w ostatnim roku powołane zostały spółki Value Media Hungary, SalesTube i ReveScore. W marcu 2017 roku do zespołu Value Media dołączył Rafał Wachnik, przez ostatnie 15 lat związany z Publicis Media (wcześniej Starcom Media Group), gdzie pełnił funkcję Head of Strategy. Na stanowisku Chief Strategy Officer będzie odpowiedzialny za projekty oparte na kompleksowym planowaniu, prowadzone na styku świata online, offline i technologii.

Zobacz wszystkie