Trwa kampania wielkanocna marki Trefl, którą realizujemy razem z agencją Labcon
Trwa kampania wielkanocna marki Trefl, wiodącego producenta gier planszowych oraz puzzli w Polsce, z którym pracujemy od jesieni 2022 roku. Po raz kolejny koordynujemy działania z zakresu planowania i zakupu mediów. W ramach modelu house of communication kampanię wspierają spółki Group One. Agencja Labcon jest odpowiedzialna za pomysł i realizację projektu we współpracy z influencerami oraz wsparcie w zakresie przygotowania kreacji. Za kampanie programmatic, paid social oraz działania afiliacyjne odpowiada agencja MarTech & e-commerce connected SalesTube.
W wielkanocnej kampanii marki zostały podkreślone korzyści płynące z rodzinnych i przyjacielskich interakcji. Trefl promuje w niej gry dziecięce (Rodzina Treflików, Boom Boom), rodzinne (Maga Jaja), towarzyskie (Vabang i Po prostu P) oraz zabawki (Miś Tuptuś). Działania promocyjne obejmują emisję spotów w TV oraz w kanałach online, promocję w social mediach, reklamy DOOH kupowane w modelu programmatic, a także współpracę z influencerami. W kampanii oprócz standardowych spotów wykorzystywane są wideoinstrukcje emitowane do osób, które wcześniej obejrzały reklamę.
- Dzięki wideoinstrukcji każdy, kto zainteresował się daną grą, od razu otrzymuje jej opis. To taka “wirtualna ulotka”, która utwierdza nas w przekonaniu, że dana gra będzie właściwym wyborem. W kampaniach digital silny nacisk kładziemy na Brand Safety, stąd reklamy skierowane do młodszej grupy emitowane są na platformach i we współpracy z partnerami, którzy mają w tym zakresie największe doświadczenie - You Tube Kids czy Disney Polska - komentuje Aleksandra Pająk, Communication Director Value Media.