Trzy nowe osoby wzmacniają skład Value Media

Kilka słów o naszych nowych koleżankach i nowym koledze: 

Agata Sądel dołącza do zespołu Kuby Bieńkowskiego, gdzie na stanowisku Senior Media Plannera będzie zajmowała się obsługą PKO Banku Polskiego.

Agata ma blisko 6 lat doświadczenia w mediach. W ostatnim czasie pracowała w Starcom MediaVest Group, gdzie pełniła funkcję koordynatora nowych mediów w zespole Grupy Żywiec.  Zawodowo, przekonana, że nie ma branży i klientów, dla których nie można zaprojektować innowacyjnych i nagradzanych rozwiązań, i że to właśnie z myślą o takich kampaniach warto przychodzić codziennie do pracy.  We współpracownikach ceni wiedzę i pokorę.

Prywatnie, żałuje, że nie urodziła się w Nowym Jorku.  Pochłania sztukę pod każdą postacią, od street artu po haute couture. Uzależniona od koncertów.

Martyna Rogozińska  objęła stanowisko Senior Media Plannera. 

W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywała w Starcom MediaVest Group na takich klientach jak Allegro, Onet, Telewizja n, Media Expert.

Prywatnie lubi ludzi, niekoniecznie koty.

Tomasz Gadziński wzmacnia zespół Value Media i obejmuje stanowisko Media Plannera kampanii digitalowych w teamie Kuby Bieńkowskiego.

W branży mediowej od 2012 roku. Wcześniej pracował w Grupie Starcom MediaVest w domu mediowym MediaVest planując i kupując media digitalowe dla klientów UPC Polska oraz GlaxoSmithKline.

W Warszawie od czterech pokoleń. Ukończył Wydział Mechatroniki na Politechnice Warszawskiej. Prywatnie zapalony podróżnik. Przemierzył blisko 40 krajów na pięciu kontynentach. W drodze nie rozstaje się ze swoim aparatem fotograficznym. Najmilej wspomina pobyt w Argentynie, Nepalu i Mongolii. Kiedy wraca do Polski prowadzi serwis RepublikaPodrozy.pl oraz zgłębia tajemnice numizmatyki. Wielki fan Sagi o Wiedźminie. Od sierpnia szczęśliwy tata małego podróżnika Krzysia.

Zobacz wszystkie