Razem z Labcon wygrywamy Young Creatives Cannes po raz drugi!
Reprezentanci Value Media i Labcon - Relevant Stories drugi rok z rzędu zdobyli nagrodę główną w konkursie Young Creatives Cannes organizowanym przez Klub Twórców Reklamy. Międzyzespołowy team - Mateusz Garbarczyk i Klaudia Jamróz - zwyciężył w kategorii “media” i wygrał tym samym eliminacje do międzynarodowego Young Lions Competition w Cannes. Prace uczestników były oceniane przez dyrektorów kreatywnych, strategów, reżyserów, designerów i fotografików.
Young Creatives to całoroczny program skierowany do młodych pracowników branży komunikacji marketingowej. To platforma wymiany doświadczeń, prezentacji młodych talentów z branży reklamowej i około reklamowej w Polsce i na świecie. Co roku we wszystkich wydarzeniach Young Creatives bierze udział ponad 1000 osób.
Konkursy dają możliwość zmierzenia się z prawdziwymi briefami klientów oraz oceną ekspertów z branży. Zeszłoroczny wygrany projekt przygotowany przez przedstawicieli Value Media i Labcon w ramach Young Creatives, doczekał się swojej realizacji we współpracy z Fundacją Podziel Się. Kampania NIE JEM została później doceniona kolejnymi nagrodami, takimi jak Złoto MIXX Awards 2019 w kategorii public service, non profit campaign & CSR.