Value Media i Mediaplus wyróżnione w raporcie MMP
Value Media i Mediaplus zostały wyróżnione w raporcie “Agencje reklamowe i domy mediowe roku” przeprowadzonym przez MMP. Obie agencje mediowe osiągnęły ponadprzeciętne wyniki w kilku kategoriach:
- Zadowolenie z badań, strategii i analizy
- Innowacyjne podejściu do planowania mediów
- Zrozumienie ideii zinegrowanej komunikacji
- Oferta kreatywna konkurencyjna względem agencji reklamowych
- Wysoka jakość zakupu programatycznego
- Wysoka jakość zakupu mediów offline - wiemy, że nie samym digitalem reklama żyje
W ostatnich czterech Mediaplus zajęło pierwsze miejsce. Raport powstał na podstawie badania satysfakcji Klientów przeprowadzonego przez Kantar. Wzięło w nim udział blisko 3000 osób. Wspomniane wyniki to także zasługa świetnej współpracy w modelu House of Communication, w którym działają spółki Group One. Wymiana wiedzy z agencją contentową Labcon czy one stop shop dla e-commerce SalesTube wpływają na stałe podnoszenie jakości prowadzonych kampanii.