Value Media i SalesTube z kampanią olimpijską dla OTCF
Należąca do OTCF marka 4F, sponsor ośmiu kadr narodowych na Olimpiadzie w Tokio, wystartowała z kampanią wizerunkową w TV, digitalu i kinie. Jej realizacją zajęliśmy się wspólnie z agencją martech & e-commerce SalesTube.
Głównym celem działań komunikacyjnych jest budowa wizerunku marki jako partnera wspierającego sportowców w ich walce o medale, jak również w przezwyciężaniu codziennych słabości. Poruszający spot opowiada historię o trudnej drodze do sukcesu, którą przechodzi każdy zawodnik. 4F hasłem “We make a team” kolejny raz podkreśla, że jest obecna w życiu atletów na dobre i na złe.
Video będzie emitowane w telewizji (TVN, Polsat i portale tematyczne należące do tych nadawców) kinie oraz w digitalu - na YouTube i w social mediach. Realizacją kampanii w modelu house of communication zajęły się spółki należące do Group One. Value Media, jako strategiczny partner OTCF w planowaniu mediów, zadbało o zakup powierzchni mediowej. Agencja SalesTube jest odpowiedzialna za wsparcie komunikacji w digitalu.
Spot można obejrzeć na kanale marki 4F: https://www.youtube.com/watch?v=x4CPchJO7so&list=PLBntmIHQUz6fMlz88tThFmKyFH3qe_npN&index=17.