Value Media i SalesTube z pierwszą kampanią telewizyjną dla Dan Cake w Polsce
Marka Dan Cake startuje z pierwszą kampanią telewizyjną w Polsce. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media. Komunikację w TV wspierają działania promocyjne w social mediach prowadzone przez agencję martech & e-commerce SalesTube. Obie spółki należą do Group One. Długoterminową obsługą kreatywną i strategiczną marki zajmuje się agencja 19 Południk.
W wyniku wygranego przetargu Value Media i SalesTube zajmą się prowadzeniem działań mediowych marki Dan Cake. Współpraca firm rozpoczęła się w kwietniu, a 17 maja wystartowała pierwsza kampania telewizyjna obsługiwana przez spółki Group One.
Dan Cake to jeden z czołowych producentów w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce oraz lider w sektorze pakowanych produktów cukierniczych. Marka działa nad Wisłą od 2004 roku i do tej pory inwestowała w kampanie digitalowe, outdoorowe i prasowe.
Majowa komunikacja telewizyjna to debiut firmy w tym kanale. Spoty TV wykorzystane w kampanii będą promować słodką przekąskę i propozycję śniadaniową Dan Cake - Bułeczki Mleczne. Marka planuje także aktywację konsumencką w formie konkursów, w których do wygrania będą telefony iPhone’a, hulajnogi elektryczne, słuchawki bezprzewodowe i głośniki JBL. Za scenariusz spotu odpowiada agencja 19 Południk, za produkcję - F25 Production House.
Więcej szczegółów na https://buleczkimleczne.pl/