Wygraliśmy przetarg mediowy Amica i rozpoczynamy 14 rok współpracy z polską marką AGD
Wygraliśmy przetarg na obsługę 360 marki Amica w 2023 roku. Tym samym już 14 rok z rzędu utrzymujemy status partnera biznesowego największego polskiego producenta sprzętu AGD, za którego działania w digitalu odpowiada agencja martech & e-commerce SalesTube (Group One).
W wyniku wygranego przetargu, zajmiemy się obsługą 360 marki Amica — strategią, planowaniem i zakupem mediów online i offline. W zaplanowanych działaniach na ten rok jest dalszy rozwój obecności marki w digitalu oraz w TV, w tym w zakresie sponsoringu telewizyjnego. Za realizację działań w digitalu: paid social, SEM, programmatic, performance i afiliację odpowiada agencja SalesTube.
- Value Media każdego roku podczas obrony budżetu udowadnia, że jest silnym strategicznie partnerem, który przy tak długofalowej współpracy wciąż utrzymuje świeże podejście do naszej komunikacji, a przy tym realizuje wszystkie cele biznesowe. [...] Przed nami bardzo trudny rok 2023, sytuacji ogólnej stagnacji biznesu, którą w branży AGD także odczuwamy. Wybraliśmy zaangażowanego partnera ze znakomitą efektywnością w digitalu i rozpoznaniem w reklamie TV, przy którego wsparciu uda nam osiągnąć założone cele wizerunkowe i sprzedażowe, bo monetyzacja planowanych aktywności z obszaru mediów będzie dla nas szczególnie ważna - komentuje Paweł Rydz, Dyrektor Marketingu w Amica.
Pierwsze aktywności online w 2023 roku wystartują już w drugiej połowie stycznia.