Group One gospodarzem międzynarodowego eventu Serviceplan Group
W dniach od 21 do 23 listopada w Warszawie odbywały się dwa największe coroczne wydarzenia z udziałem przedstawicieli ponad 35 agencji należących do Serviceplan Group. Jako strategiczny partner niemieckiego domu komunikacji byliśmy gospodarzem Mediaplus International Summit oraz Half-Year Board Meeting Serviceplan Group.
Wymiana doświadczeń, wiedzy, globalnych best practices i wspólnie rozwijany model operacyjnej współpracy z biurami Serviceplan na całym świecie, podnosi nasze możliwości i siłę na rynku reklamowym. Dlatego cykliczne spotkania agencji z całego świata, tworzących Serviceplan Group, to jedne z najważniejszych wydarzeń w ramach naszej międzynarodowej współpracy.
Pierwszego dnia w siedzibie Group One odbył się Mediaplus International Summit, na którym gościliśmy Dyrektorów Zarządzających agencji mediowych z całego świata. Dzięki takim corocznym spotkaniom możemy oferować wyjątkowo dopasowane strategie i współpracę na dowolnym rynku. Wszystkie agencje kooperujące w ramach grupy są ze sobą perfekcyjnie skomunikowane i precyzyjnie skoordynowane. Taka forma współpracy jest możliwa, tylko dzięki partnerstwu z niezależnymi, nie sieciowymi agencjami zarządzanymi i prowadzonymi przez właścicieli, którzy w tym roku spotkali się właśnie w Warszawie.
Drugiego dnia byliśmy gospodarzem Half-Year Board Meeting Serviceplan Group, spotkania przedstawicieli wszystkich agencji współtworzących międzynarodową grupę. Dla nas kluczowym elementem takich spotkań i współpracy jest współtworzenie spójnych praktyk, wymiana i podnoszenie know how we wszystkich dziedzinach marketingu i reklamy. To z kolei przyspiesza międzynarodowy rozwój spółek Group One, ale i obsługiwanych przez nas polskich marek planujących ekspansję za granicą.