Value Media wygrywa obsługę Tchibo.pl

W ramach współpracy, Value Media odpowiadać będzie za kompleksową obsługę kampanii Tchibo.pl w Internecie. Do zadań domu mediowego należeć będzie przygotowanie strategii, zakup mediów, analityka i optymalizacja działań komunikacyjnych oraz wsparcie technologiczne sklepu internetowego. Stworzenie kreacji powierzono agencji reklamowej We Love Ads. 

"Oferta przedstawiona przez dom mediowy Value Media okazała się najlepszą, wśród wszystkich zgłoszonych propozycji. Przede wszystkim zwracała uwagę innowacyjnym podejściem do biznesu ecommerce oraz ciekawą strategią, pozwalającą na realizację celów, które stawiamy przed sobą w najbliższym czasie. Nasz nowy partner zaproponował procedury oraz proces ich optymalizacji, wykraczające poza standardową obsługę domu mediowego. Dodatkowymi atutami oferty były konkurencyjne koszty zakupu mediów oraz profesjonalny zespół dedykowany naszej obsłudze. Wszystkie te czynniki przekonały nas do wyboru Value Media i nawiązania długofalowej współpracy "- Arek Krokowski, Senior E-Commerce Manager Tchibo.pl.

"Zaufanie, jakim nas obdarzono to dowód na to, że śmiałe strategie, innowacyjne narzędzia oraz inwestycja w najlepszych ludzi, przynoszą rezultaty. To dla nas ogromna satysfakcja wygrać z tak silną konkurencją, jaka brała udział w tym przetargu" -  przyznaje Kamil Wiszowaty, Business Development oraz autor strategii komunikacji mediowej w Internecie dla Tchibo.pl.

O przetargu przeczytacie też na wirtualnemedia.pl

Zobacz wszystkie