Value Media wygrywa przetarg na marki Remington
Value Media wygrało przetarg mediowy na obsługę nowej kampanii marki Remington. Będziemy odpowiadali za strategię, planowanie i zakup mediów TV i w TV hybrydowej, a także działania digitalowe: paid social, SEM i programmatic, które będą realizowane w ramach grupy przez agencję SalesTube.
“Spośród wszystkich ofert mediowych, propozycja Value Media była zdecydowanie najlepsza. Agencje podeszły do tematu holistycznie, opierając swoje rekomendacje na aktualnej i kompleksowej analizie obecnej sytuacji rynkowej. Dlatego zdecydowaliśmy się kolejny raz powierzyć strategię i obsługę mediową naszemu stałemu partnerowi” - mówi Katarzyna Krauze, Country Marketing Manager w Spectrum Brands Group.
Remington to marka nr 2 na rynku Pielęgnacji Osobistej w Polsce. Ma w swojej ofercie produkty z 5 kategorii: Pielęgnacja włosów, Strzyżenie męskie, Depilacja, Golenie i Zdrowie i Uroda. Dostępna jest w większości sklepów w Polsce, dystrybucja ważona sięga 90%. Kampania, która ruszy w październiku będzie wprowadzać na rynek innowacyjną linię kosmetyków Hydraluxe Pro, które pielęgnują włosy podczas profesjonalnej stylizacji.