Value Media wzmacnia dział TV Buyingu
Nowymi członkami działu TV Buyingu, prowadzonego przez Marcina Wiśniewskiego, są: Senior Communication Planner - Michał Czerwiński, Małgorzata Sławińska nowa Communication Planner oraz Izabela Olczuk i Dawid Sindrewicz pełniący funkcję Junior Communication Plannerów.
Michał Czerwiński związany jest z branżą od sześciu lat. Swoje doświadczenie zdobywał w kilku domach mediowych, m.in. Universal McCann i Media Concept.
Małgorzata Sławińska - Communication Planner, wcześniej przez blisko pięć lat pracowała dla Atmedia jako Senior TV Planner.
Izabela Olczuk – do Value Media dołączyła z Atmedia, gdzie pełniła funkcję Junior TV Plannera, zajmując się obsługą domów mediowych takich jak OMD, PHD, EasyMedia, Starcom, ZOG.
Dawid Sindrewicz – w branży mediowej od końca 2013 roku. Dotychczas pracował dla MCV, gdzie odpowiadał za zakup TV oraz OV, a następnie odpowiadał za analizę konkurencji i grup docelowych w ramach Client Serwisu.