Value Media z kampanią jesienno-zimową dla MODIVO
Multibrand MODIVO umacnia swoją pozycję lidera #fashiontech, prezentując najnowszą kampanię na sezon jesień-zima 2021/22 z wykorzystaniem technologii CGI. Strategią, planowaniem i zakupem mediów w TV zajmuje się agencja Value Media należąca do Group One.
W sezonie jesień-zima 2021/2022 MODIVO postawiło na futurystykę i baśniowy wymiar kreacji. Marka poprzez kadry pełne ukrytej symboliki zachęca konsumentów do poszukiwania swojego stylu. Wbrew nadchodzącej jesiennej aurze, MODIVO stawia na intensywne, żywe kolory.
“Moda jest dla nas wolnością - kolorowym i pięknym światem - to przestrzeń do wyrażania siebie. MODIVO jest miejscem, w którym nie istnieją żadne ograniczenia i normy. Sięgając po ubrania z MODIVO, każdy może być kim chce” - komentuje dyrektor e-commerce Aleksandra Szol.
Za zakup mediów w TV (stacje główne i tematyczne Polsatu oraz TVN) odpowiada Value Media. Najnowsza kampania w to kolejna odsłona współpracy agencji należącej do Group One i MODIVO. Value Media od lutego 2021 zajmuje się strategią, planowaniem i zakupem mediów dla marek eobuwie.pl oraz MODIVO na rynku polskim, włoskim, chorwackim i słoweńskim.
Spot wyprodukowany przez Papaya Films można obejrzeć pod linkiem: MODIVO Jesień/Zima 2021
Uzupełnieniem materiału video są zdjęcia autorstwa Agaty Serge.
Kampania ruszyła 16 września.