Value Media z kampanią promocyjną Wielkiej Loterii Almette
Startuje 6. Wielka Loteria Almette, w której do wygrania jest w pełni wyposażony, całoroczny dom z widokiem na panoramę Tatr. Akcji towarzyszy szerokozasięgowa kampania online i offline realizowana przez Value Media we wsparciu agencji Labcon i SalesTube.
Oprócz nagrody głównej - ekodomu w górach z własnym SPA - konsumenci codziennie mają szansę wygrać 7x 1000 zł. Żeby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić dowolny serek Almette, a następnie w okresie od 1 do 31 października zarejestrować unikalny kod z opakowania na stronie www.almette.pl. Należy pamiętać o zachowaniu paragonu zakupu oraz wieczka z kodem, które będą uprawniać zwycięzcę do odbioru nagrody.
Value Media odpowiada za planowanie i zakup mediów - w tym hybrydowej telewizji (HbbTV) na kanałach należących do Polsatu - oraz nadzór nad całością kampanii. Agencja SalesTube zajmuje się działaniami w digitalu, które obejmują m.in. kampanię na YouTube, Facebooku, display, oraz mailingi. Agencja kreatywna Labcon koordynuje współpracę z influencerami w social mediach.
To już szóst odsłona kampanii i piąta, którą marka realizuje wspólnie z Value Media. Konkurs trwa od 1 września do 31 października. Szczegóły na https://www.almette.pl/loteria-2021/.