Value Media z kolejną międzynarodową kampanią dla Eobuwie
Jesienno-zimowa kampania eobuwie.pl pod hasłem “Tu zaczyna się nowa historia” ruszyła właśnie w 10 europejskich krajach. Marka kontynuuje założenia wiosennej edycji, pokazując, jak ważne w naszym życiu są właśnie buty. Za planowanie i zakup mediów w Polsce oraz w Chorwacji, Słowenii i we Włoszech odpowiada Value Media.
Aktualna komunikacja stanowi rozwinięcie wiosenno-letniej koncepcji pod hasłem “Każda para tworzy nową historię”.
“Clou kampanii FW2021 to nowy rozdział, pisany jak zawsze we własnym, indywidualnym stylu. Marka dba o to, by proces zakupowy był maksymalnie prosty i przyjemny, dlatego oferuje bezpieczne, darmowe dostawy i szybkie zwroty . Zakupy można zrobić online, w sklepie stacjonarnym, przez telefon lub w aplikacji mobilnej” - komentuje nowe działania Beata Dąbrowska, Marketing Director CEE and WE, eobuwie.pl.
Planowaniem i realizacją strategii mediowej zajęło się Value Media należące do Group One. Agencja odpowiada za zakup mediów w TV na kluczowym dla eobuwie.pl rynku polskim, a także TV, radia, prasy i OOH w Chorwacji i Słowenii oraz prasy we Włoszech. Głównym celem kampanii jest wzrost spontanicznej świadomości marki. To kontynuacja współpracy Value Media i eobuwie.pl, która trwa od lutego br.
Kampania ruszyła 2 września i potrwa do końca października. Spoty można obejrzeć na kanale marki.