Value Media z kontynuacją kampanii #Jestem4F na czterech rynkach
4F wystartowała z kontynuacją kampanii #Jestem4F pod hasłem We Make a Team, która podkreśla znaczenie ducha drużyny. W swojej komunikacji marka celebruje pasję i każde, nawet małe zwycięstwo.
– Dla nas wszystkich #Jestem4F stało się więcej niż tylko hasłem kampanii. To stan umysłu i wyznawane wartości. To determinacja i solidarność, a także nadzieja, która napędza w codziennych działaniach. Niezmiennie zachęcamy do dzielenia się doświadczeniami i budowania społeczności. Moja drużyna jest moją siłą. To przekonanie, że nawet kiedy niektóre wyzwania podejmuję w pojedynkę, tak naprawdę nigdy nie jestem sam. Wiem wtedy, że mogę liczyć na wsparcie innych: rodziny, przyjaciół, mojego fantastycznego zespołu w OTCF. Działa to też w drugą stronę, bo walczę nie tylko dla siebie, ale też dla innych. Właśnie to bezkompromisowe wsparcie w duchu #Jestem4F pomaga nam żyć odważniej – mówi Igor Klaja, Prezes Zarządu spółki OTCF S.A., do której należy 4F.
W spotach i w kreacjach promocyjnych pojawiają się nie tylko zawodowi sportowcy, ale też influencerzy, przyjaciele i pracownicy marki OTC. To pierwsza tak duża kampania realizowana na aż czterech rynkach: polskim, łotewskim, litewskim i słowackim. Na każdym z nich Value Media wraz z SalesTube odpowiadają za planowanie i zakup mediów online, działania programmatic i afiliację.
Więcej na temat projektu: https://4f.com.pl/we-make-a-team