Wygrany przetarg dla eobuwie.pl i Modivo
Value Media będzie odpowiedzialne za zakup kampanii telewizyjnych dla eobuwie.pl i Modivo na kluczowym rynku polskim oraz zakup mediów w Chorwacji i Włoszech.
Współpraca agencji z eobuwie.pl oraz Modivo już wystartowała. Zadaniem Value Media jest obsługa najbliższej kampanii wiosennej. Działania są wynikiem wygranego przetargu. Value Media konkurowało w nim z PHD Media Direction, Zenith, Carat oraz Havas Media, które dotychczas obsługiwało tego klienta.
- Szukaliśmy partnerów z doświadczeniem w e-commerce na rynku polskim i zagranicznym. Value Media oraz Media Insight przedstawiły strategię, która współgra z naszymi planami dynamicznego rozwoju marki przy zachowaniu konkurencyjnych kosztów zakupu mediów. Promocja nowych kolekcji to dla marek zawsze bardzo ważne wydarzenie. To moment, w którym efekty wielomiesięcznej pracy prezentujemy naszym klientom. Przy tej okazji stawiamy na odświeżenie komunikacji, zwłaszcza jej tonu oraz kanałów, w których będzie prowadzona - komentuje Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl i założyciel sklepu internetowego z modą Modivo.
Media Insight zajmie się obsługą marek na pozostałych rynkach.