Wygrywamy budżet Hochland Polska
Po wieloetapowym przetargu Value Media wygrywa przetarg na kompleksową obsługę marek Hochland Polska we wszystkich kanałach komunikacji on i offline. Umowa ma charakter długofalowy i obejmuje strategiczne planowanie i zakup mediów,
- Zaproponowana przez Value Media strategia najlepiej adresuje wyzwania i cele postawione markom Hochland i Almette oraz co równie ważne jest optymalna kosztowo. Poza tym agencja przekonała nas swoim innowacyjnym podejściem do komunikacji mediowej i umiejętnością szybkiej i skutecznej adaptacji nowych trendów do prowadzonych kampanii. Właśnie takiego partnera szukaliśmy. – komentuje Rafał Masiak, Dyrektor Marketingu Hochland Polska.
Hochland Polska należy do Grupy Hochland, której centrala - spółka Hochland SE, mieści się w Heimenkirch w Niemczech, zatrudnia około 4200 pracowników w kilku państwach, osiąga łączny obrót na poziomie ponad 1 mld Euro rocznie. Firma Hochland jest obecna na polskim rynku od początku lat 90-tych, przyczyniła się istotnie do rozwoju rynku mleczarskiego w Polsce, wykreowała szereg nowych kategorii, rozwinęła aktywną komunikację z konsumentami wpływając na zmiany nawyków żywieniowych. Hochland Polska jest wartościowym liderem rynku serów w Polsce. Do portfela marek należą najpopularniejsze sery - Hochland, Almette, Valbon.