Media Planner & Buyer poszukiwany

Wymagania:

• co najmniej trzyletnie doświadczenie w obsłudze kampanii przede wszystkim offline lub multi,

• planowanie, budowanie i realizacja strategii telewizyjnych, 

• tworzenia analiz działania konkurencji,

• podstawowa znajomość narzędzi badawczych m.in. Adexpert – Kantarmedia, SMG oraz AGB oraz MS Office, w szczególności Microsoft Excel i PowerPoint,

• analiza efektywności i jakości prowadzonych działań oraz umiejętność formułowania wniosków i rekomendacji,

• praktyczna wiedza z zakresu matematyki, 

• zdolności prezentacyjne,

• komunikatywność.

Oferujemy:

• pracę w Najlepszym Domu Mediowym 2012 r (w rankingu Impactora),

• możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, 

• pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,

• pracę przy ciekawych projektach, dla naszych klientów, Neckermann, Nazwa.pl, ActivJet.

Zobacz wszystkie