Value Media dla sklepu zoologicznego Fera.pl
Kampania, którą przygotował dom mediowy Value Media wraz z agencją Gong to wybory parlamentarne, ale tu niespodzianka – do parlamentu „domowego”. W tych wyborach startują tylko 2 partie, Zjednoczona Partia Psów i Domowy Ruch Kotów.
Wybór między tymi dwoma partiami, które od wieków prowadzą zaciekłą walkę, z pewnością nie jest łatwy. Postulaty wyborcze też jakby już gdzieś słyszane: zalegalizowanie kocimiętki czy wydłużenie wieku szczenięcego? Ale jeśli już się zdecydujemy, to warto zagłosować na swojego kandydata. Osoby głosujące mogą wygrać „dietę na kadencję” w postaci comiesięcznego bonu o wartości 150 zł., na zakupy w fera.pl przez rok. Codziennie do wygrania są też bony na zakupy o wartości 50 zł. Dla ułatwienia życia wyborcom, głosy można oddawać przez internet, na specjalnie przygotowanej platformie - www.psyczykoty.pl. Kampania potrwa do 25 października.
Za zakup mediów odpowiada Value Media, za koncept kreatywny agencja Gong.