Value Media wygrywa budżet L`Oreal Polska
Value Media wygrywa budżet na obsługę wszystkich marek należących do lidera branży kosmetycznej na świecie - Grupy L`Oreal (Vichy, La Roche-Posay). Konkurencja w przetargu była bardzo silna, ale oferta Value Media okazała się najlepsza i najbardziej innowacyjna, dlatego została wybrana spośród ofert złożonych przez duże i sieciowe domy mediowe.
Współpraca rozpocznie się od stycznia 2016 i będzie obejmować kompleksowe, strategiczne planowanie mediów w całym kanale digital.
- Cieszymy się z tego sukcesu szczególnie, bo mimo tak dużej konkurencji ze strony silnych graczy, to nasza oferta okazała się spełniać wymagania Grupy L`Oreal. To dowód na to, że jesteśmy nowoczesnym, innowacyjnym domem mediowym, który realizuje działania na najwyższym, światowym poziomie, z którym chce współpracować jedna z największych i najpopularniejszych marek na świecie – komentuje Kamil Wiszowaty, Managing Director Value Media (Group One).
Grupa L`Oreal to niekwestionowany, globalny lider w branży kosmetycznej, który działa w 138 krajach na świecie. To lider, który ma w swoim portfolio 28 światowych, cenionych marek.