Value Media strategicznie dla e-handlu
Group One, do której należy Value Media, przejęła pakiet większościowy działającej w branży e-commerce, spółki 2LM. 2LM została założona przez twórcę i wieloletniego Prezesa NEO24.pl - Macieja Idzikowskiego, który w ciągu 7 lat zbudował dla NEONET internetowy biznes o obrotach przekraczających 300 mln zł rocznie.
2LM powstała w 2013 roku. 2LM zajmuje się budową oraz wdrażaniem internetowych systemów sprzedażowych. Oferuje własne, sprawdzone rozwiązania IT, które są efektem 8 lat doświadczeń w branży e-commerce. 2LM ma na swoim koncie kilka realizacji e-commerce`owych. W zeszłym tygodniu zakończyła wdrażanie kolejnego sklepu internetowego, tym razem dla włoskiego producenta liquidów do e-papierosów - Flavourart - dystrybuującego swoje produkty na całym świecie z rocznymi obrotami przekraczającymi 80 mln euro. 2LM zatrudnia 13 osób, ma siedzibę we Wrocławiu. W 2015 roku osiągnie zysk netto na poziomie kilkuset tysięcy złotych.
Włączenie 2LM w struktury Group One to kolejny krok w realizacji strategii firmy, polegającej na konsolidacji rynku i oferowaniu zintegrowanej oferty odpowiadającej na potrzeby klientów.
- Dołącza do nas grupa niezwykle doświadczonych specjalistów, z Maciejem Idzikowskim na czele. Ich doświadczenie w e-handlu jest dla nas niezwykle cenne. Zakup większościowych udziałów w 2LM znacznie poszerza nasze kompetencje w ramach strategicznego dla Group One obszaru, jakim jest szeroko pojęty digital. Dwa lata temu z sukcesem połączyliśmy strategie, kreacje, media i technologie pod jednym dachem. Pozyskanie 2LM daje Group One możliwość oferowania w pełni kompleksowego wsparcia dla e-biznesu: od jego stworzenia, wdrożenia i optymalizacji po strategiczne działania reklamowe i mediowe napędzające sprzedaż – mówi Marek Żołędziowski, CEO Group One.
- Przez ostatnie lata Value Media budował swoje kompetencje w obszarze performance marketingu. Ponad 400 mln przychodów wygenerowanych w tym roku dla naszych Klientów potwierdza skalę i efektywność naszych działań w ecommerce. Dzięki 2LM zyskujemy ważne nowe kompetencje – nie tylko budowanie sklepów ecommerce, ale i doradztwo biznesowe. Dzięki temu, będziemy mogli oferować naszym Klientom nowe usługi, cały czas działając pod jednym dachem – dodaje Kamil Wiszowaty, Managing Director Value Media.