Fibaro w gronie nowych klientów Value Media
Value Media odpowiada za strategię mediową i zakup mediów dla Fibaro, najbardziej innowacyjnego producenta inteligentnych rozwiązań do domu z branży „Internet of Things”. Długofalowa współpraca obejmie zaawansowane działania w obszarze digital i kampanię telewizyjną. Pierwsze działania mediowe zaplanowane są jeszcze w tym roku na rynku polskim, a w 2018 roku na rynku austriackim, szwajcarskim i niemieckim. Produkty Fibaro, sterowane np. za pomocą iPhone’ów, iPadów i Apple Watch, są dostępne m.in. na platformie Apple dedykowanej produktom automatyki domowej.
Współpraca z Fibaro, jedną z wiodących na świecie marek inteligentnych rozwiązań dla domu, to dla Value Media kolejny krok w strategii międzynarodowego rozwoju i obsłudze rosnących polskich biznesów na światowych rynkach. Poznańska firma Fibaro, która od sześciu lat działa w branży „Internet of Things” jest producentem najbardziej zaawansowanych rozwiązań automatyki budynkowej na rynku. Produkty Fibaro dostępne są również na rynku brytyjskim, francuskim, amerykańskimi i chilijskim i planowana jest dalsza ekspansja na rynkach światowych. Zaawansowane technologicznie produkty, które zdobywają coraz większą popularność, umożliwiają zarządzanie domowymi sprzętami, oświetleniem i energią z dowolnego miejsca na Ziemi. Wystarczy dostęp do internetu, żeby w dowolnej chwili zajrzeć do domu. Fibaro współpracuje m.in. z technologiami sterowania głosowego, co pozwala wydać komendę głosową i otrzymać m.in. informację o temperaturze w pomieszczeniach domu lub zdalne sprawdzenie, czy okna w domu zostały zamknięte.
"Value Media zaproponowało najbardziej efektywne rozwiązania. Zespół pokazał, że doskonale rozumie świat biznesu zaawansowanego technologicznie, którego istotnym obszarem działań jest digital. Potrzebowaliśmy partnera, który będzie mógł wypracować z nami model współpracy, opierający się na dużym zaangażowaniu, dużej responsywności i wejściu w środek naszego biznesu. Z taką ofertą przyszło do nas Value Media" - Anna Adrian, Dyrektor Marketingu i PR.