SalesTube najlepszy w Europie
SalesTube, agencja e-commerce performance, która wraz z Value Media od dwóch lat odpowiada za digitalowy budżet wszystkich marek L’Oréal, została przebadana w narzędziu Hygiene Index by Google pod kątem jakości prowadzonych działań. Pierwsza pozycja w Europie i druga na świecie, wśród 47 rynków które zostały objęte analizą, potwierdzają wysoką jakość działań zespołu SalesTube i maksymalne wykorzystywanie możliwości, jakie daje Google. Nie jest to pierwsze wyróżnienie, strategia działań prowadzonych przez SalesTube dla L’Oréal znalazła się również na shortliście konkursu Google Premier Partners Awards 2017, aż w dwóch w kategoriach search i display innovation.
Za pomocą raportu Hygiene Index, Google bada, które obszary wymagają poprawy –zarówno na poziomie konta kampanii w wyszukiwarce, jak i poszczególnych grup reklam. Punkty są przydzielane wedle wytycznych Google w skali 0-100 i obejmują takie segmenty jak: badanie stanu kampanii, używane rozszerzenia reklam, wymagane ustawienia kampanii, ustawienia kampanii mobile, jakość słów kluczowych, dostosowania stawek. Działania prowadzone przez SalesTube znalazły się na drugiej pozycji z 47-u krajów objętych badaniem. Wyższą notę otrzymała tylko Australia. „Wyniki ostatniego badania Hygiene Index są dla nas dodatkowym potwierdzeniem, że wspólnie z SalesTube, w pełni wykorzystujemy potencjał wyszukiwarki Google, by prezentować potencjalnym Klientom marek L’Oréal dopasowane produkty, w najdogodniejszym dla nich momencie i za najkorzystniejszy z perspektywy reklamodawcy koszt kliknięcia.”- Donata Wolińska, CMO, L’Oréal Polska