AŻ 11 NAGRÓD DLA GROUP ONE
W najważniejszym konkursie branżowym Effie Awards 2018, który co roku nagradza najbardziej efektywną komunikację marek, Group One zdobył aż 11 nagród. Najwięcej, bo aż 4 statuetki, otrzymał dom mediowy Value Media. Kolejne 3 nagrody otrzymała agencja kreatywna Gong. SalesTube, one stop shop for e-commerce oraz agencja branded content Labcon, specjalizująca się w tworzeniu strategii, produkcji i zarządzaniu treściami na platformach społecznościowych zdobyły po 2 statuetki Effie 2018. Value Media zajęło również pozycję TOP 4 najlepszych agencji mediowych!
Poniżej pełna Lista Statuetek Effie Awards 2018:
Value Media - Srebro w kategorii Branded Content za kampanię Maybelline Make Up In The City, dla L’Oréal Polska
Value Media - Srebro w kategorii Uroda i Pielęgnacja za kampanię Maybelline Make Up In The City, dla L’Oréal Polska
Value Media - Brąz w kategorii - w kategorii Uroda i Pielęgnacja za kampanię “Colossalne okazje” dla L’Oréal Polska
Value Media - Brąz w kategorii Smart Budget za kampanię “Indywidualne Konto Zabezpieczenia Emerytalnego” dla AXA Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych
Gong - Brąz w kategorii Dobra konsumenckie za kampanię “Skąd biorą się mistrzowie” dla Huawei
Gong - Brąz w kategorii Finanse za kampanię “To jest życie. To ułatwiamy” dla ING Bank Śląski
Gong - Brąz w kategorii Finanse za kampanię “#WeekendING” dla ING Bank Śląski
SalesTube - Srebro w kategorii Branded Content za kampanię “Maybelline Make Up In The City”, dla L’Oréal Polska
SalesTube - Srebro w kategorii Uroda i Pielęgnacja za kampanię “Maybelline Make Up In The City”, dla L’Oréal Polska
Labcon - Srebro w kategorii Branded Content za kampanię “Maybelline Make Up In The City”, dla L’Oréal Polska
Labcon - Srebro w kategorii Uroda i Pielęgnacja za kampanię “Maybelline Make Up In The City”, dla L’Oréal Polska