Rozpoczynamy współpracę z Domiporta
Value Media zostało partnerem biznesowym Domiporta w realizacji koncepcji PropTech, integrującej w jednym miejscu wszystkie usługi związane z zakupem, posiadaniem, a także sprzedażą nieruchomości. Dom mediowy odpowiedzialny jest za realizację dedykowanej, autorskiej strategii dla działań w kanale online. Wsparcie analityczne dla nowej platformy zapewni natomiast SalesTube.
Już od kilku miesięcy Domiporta.pl stopniowo przekształca się w hub integrujący na jednej platformie cyfrowej wszystkie segmenty rynku mieszkaniowego. Zgodnie w nową koncepcją, tzw. PropTech, Domiporta.pl będzie łączyć nabywców i posiadaczy nieruchomości, deweloperów, najemców, agencje pośrednictwa, banki finansujące zakup mieszkań oraz podmioty świadczące usługi projektowe i wykończeniowe.
“Mamy bardzo ambitne plany na ten rok. Zaczęliśmy od stworzenia nowej platformy, którą cały czas rozwijamy. W sektorze nieruchomości jest głód technologii, który mamy nadzieję stopniowo wypełniać” - mówi Sławomir Gąsiorowski, CEO Domiporta.
Parterem Domiporta w realizacji celów biznesowych w obliczu transformacji technologicznej zostało Value Media. Dom mediowy będzie odpowiedzialne za realizację dedykowanej, autorskiej strategii dla działań w kanale online, u której podstaw stoi zrozumienie modelu biznesowego nowej platformy. Za wsparcie analityczne odpowiedzialny będzie natomiast SalesTube, agencja one stop shop for e-commerce. Obie agencje należą do Group One, największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce, która oferuje usługi end-to-end, łącząc kompetencje komunikacyjne, mediowe, eCommere i analityczne pod jednym dachem.
“Z uwagi na plany rozwojowe naszej platformy kluczowe są dla nas wysokie kompetencje strategiczne, mocne wsparcie technologiczne i holistyczna analityka. Wierzymy, że na tych polach współpraca z agencją Value Media będzie na jak najwyższym poziomie” - mówi o współpracy Natalia Głowala, Dyrektor Departamentu Marketingu Domiporta.
Nowa strategia Domiporty nastawiona na transformację i cyfrową rewolucję na rynku nieruchomości idealnie koresponduje z misją Value Media.
“Chcemy być źródłem pozytywnej biznesowej zmiany dla naszych klientów, dlatego cieszy nas fakt, że nasza strategia odpowiada potrzebom firmy przechodzącej tak skomplikowany i pełen wyzwań proces” - podsumowuje Communication Director Value Media Wojciech Pyzel, którego zespół przygotował strategię mediową dla Domiporta.pl i odpowiada za jej realizację.
PropTech, to pojęcie określające połączenie sektora nieruchomości z nowymi technologiami. Pierwszym krokiem w realizacji tej koncepcji jest uruchomiona niedawno, nowa platforma domiporta.pl. Zastosowano w niej m.in. chatbota, z którym można porozmawiać o rynku nieruchomości, czy też algorytm ułatwiające znalezienie wymarzonego M.