Value Media ze srebrem na Innovation 2019
W tegorocznej edycji konkursu Innovation 2019 kampania, którą zrealizowaliśmy dla marki Land Rover, dla modeli Land Rovera Discovery Sport i Range Rover Evoque, zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Media w podkategorii "Smart use of data"/ Projekt został doceniony za wykorzystanie geotrappingu, umożliwiającego przechwytywanie klientów od konkurencyjnych marek.
Wyzwaniem w kampanii było precyzyjne zlokalizowanie i dotarcie do osób, które w danym okresie rozważają zakup samochodu z kategorii premium oraz przedstawienie im konkurencyjnej oferty i przekierowanie do salonów dealerskich Land Rovera.
W tym celu w kampanii wykorzystaliśmy unikatową technologię geotrappingu, dającą możliwość zbierania bazy użytkowników – nie ze względu na odwiedzane strony online, ale ze względu na odwiedzane fizycznie miejsca (salony konkurencji). Ponadto, porównaliśmy ze sobą dane historyczne oraz zebrane podczas kampanii. Na podstawie numerów reklamowych (GAID/IDFA) określiliśmy footfall osób, które miały styczność z emitowaną przez nas reklamą. Innymi słowy, zostało sprawdzone, czy grupa, która zobaczyła lub kliknęła na reklamę odwiedziła później salon Land Rovera.
W efekcie, 6,20% użytkowników zainteresowanych zakupem samochodu z kategorii premium (155% realizacji pierwotnej estymacji), którzy odwiedzili w przeszłości wskazane salony konkurencji i podczas kampanii mieli styczność z reklamą, odwiedziła później salony Klienta.