Value Media z kampanią dla marek eobuwie.pl i Modivo
Marki eobuwie.pl i Modivo we współpracy z Value Media rozpoczynają wiosenną komunikację na rynku polskim i chorwackim. Odpowiadamy za strategię, planowanie i zakup mediów.
Wystartowały wiosenne kampanie marek eobuwie.pl i Modivo. eObuwie ruszyło z działaniami pod hasłem “Każda para tworzy nową historię”, natomiast Modivo prowadzi komunikację z claimem “Twój wybór, jedno miejsce”. Dla obu marek kampanię telewizyjną zaplanowało i kupiło Value Media. Spoty będą emitowane w stacjach głównych oraz tematycznych.
Oprócz TV na rynku polskim, Value Media odpowiada również za realizację wiosennej kampanii dla eobuwie.pl w Chorwacji. Zakres współpracy na tym rynku obejmuje koordynację działań mediowych w telewizji, radiu oraz prasie. Komunikacja na rynku chorwackim realizowana jest równolegle z kampanią zaplanowaną w Polsce.
eobuwie.pl jest liderem wśród platform zajmujących się sprzedażą obuwia, torebek i akcesoriów w Europie Środkowo-Wschodniej. Modivo to sklep online posiadający w swoim asortymencie produkty mody premium. Obie marki należą do grupy eobuwie.pl SA.