Value Media wygrywa przetarg na obsługę mediową marki KOMFORT
We współpracy z Salestube, wygraliśmy przetarg na obsługę mediową marki KOMFORT. Zakres współpracy obejmuje strategię, planowanie i zakup mediów w kanałach online, a także analitykę. To kolejna polska marka, obok Eobuwie, Modivo oraz Dawtony, która w tym roku dołączyła do grona klientów agencji.
“Praca z liderem rynkowym i technologicznym z blisko 30-letnim doświadczeniem, to wyzwanie, które podejmujemy z dużą satysfakcją. Jesteśmy pewni, że dzięki ogromnemu zapleczu specjalistów i najlepszym kompetencjom w obszarze e-commerce, jesteśmy dobrze przygotowani do wspierania rozwoju tak wyjątkowej, polskiej i szybko rozwijającej się marki jaką jest Komfort. ” - mówi Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media
“Głównym kryterium wyboru partnera biznesowego była ekspertyza i doświadczenie w obszarze obsługi podmiotów, które mają wiodącą pozycję na rynku handlu detalicznego w sprzedaży online. Zwracaliśmy szczególną uwagę na kompetencje w obsłudze kanałów performance marketingowych. Value Media wyróżnia się pod tym względem, dlatego zdecydowaliśmy na podjęcie strategicznej współpracy” - mówi Michał Chyczewski, V-ce Prezes Komfort.
Współpraca marek ruszy od listopada.