Startujemy z kampanią launchującą wódkę WYJEBONGO
WYJEBONGO, wódka o smaku marakui wyprodukowana przez Alembik Polska, zadebiutowała na polskim rynku. WYJEBONGO będzie dostępne wyłącznie w sieci sklepów Żabka oraz na www.browar-tenczynek.pl. Pomysłodawcą alkoholu jest Janusz Palikot.
Zamknięcie lokali gastronomicznych podczas pandemii przełożyło się na zmiany preferencji konsumentów w sferze alkoholi. Klienci, którzy dotychczas najchętniej zamawiali piwo i mocniejsze trunki w restauracjach i barach, zostali zmuszeni do zmiany nawyków i zakupu alkoholu w sklepach, by spożywać je w domach. Spowodowało to zwiększenie ilości kupowanych alkoholi mocnych kosztem piwa. W 2020 roku odnotowano około 6% wzrost wartości sprzedaży alkoholu w stosunku do roku 2019.
Idea „WYJEBONGO,” powstała w trakcie dialogu z followersami w moich mediach społecznościowych. WYJEBONGO to skrótowy zapis filozofii życia opartej o luz i dystans, także do siebie. Nowa, unikalna wódka o 40% zawartości alkoholu bazuje na innowacyjnej recepturze. Łączy w sobie dwie technologie - rektyfikacji, służącą głównie do produkcji wódki oraz destylacji, która służy do produkcji okowit i whisky. WYJEBONGO to wódka mocna, ale poprzez połączenie z destylatem i aromatem marakui zyskuje przyjemny dla podniebienia smak. W dobie pandemii widać skłonność ludzi do konsumowania coraz lepszych jakościowo i droższych produktów. Dlatego wierzę, że WYJEBONGO spotka się z dobrym przyjęciem konsumentów poszukujących czegoś wyjątkowego. – mówi Janusz Palikot, właściciel Alembik Polska i pomysłodawca wódki WYJEBONGO.
Planowaniem i zakupem mediów do kampanii realizowanej w kanałach online zajęliśmy się we współpracy z agencją SalesTube. Kolejny raz realizujemy projekt dla Browaru Tenczynek w modelu House of Communication.
Za projekt logotypu oraz grafiki na butelce w kolorze nasyconej magenty i soczystej pomarańczy odpowiada Tomasz Wójcik, który zaprojektował również szatę graficzną produktów BUH z suszem konopnym.
Wejściu na rynek Wyjebongo towarzyszy konkurs dla pełnoletnich pod nazwą „Zrób się na Wyjebongo”, w którym do wygrania będą czapki z unikalnym wzorem. Szczegóły akcji na https://browar-tenczynek.pl/czapka-wyjebongo/
Wódka WYJEBONGO o smaku marakui jest dostępna wyłącznie w sieci partnerskiej Żabka oraz na www.browar-tenczynek.pl.
Informacja o akcji ukazała się już na profilu Facebook pomysłodawcy projektu, Janusza Palikota:: https://www.facebook.com/JanuszPalikotJP/videos/238555231688126