Wygraliśmy przetarg na obsługę digitalową marki Hebe!
Rozpoczęliśmy współpracę z marką Hebe. Będziemy odpowiedzialni za całościowe wsparcie klienta w ramach działań digital oraz strategię, planowanie i zakup mediów online. Pracujemy w modelu House of Communication z dwoma innymi spółkami Group One: wsparcie w zakresie analityki danych, e-commerce oraz MarTech zapewnia SalesTube, a agencja kreatywna Labcon odpowiada za komunikację w social mediach (Facebook i Instagram).
Historia Hebe zaczęła się w 2011 roku przy Al. Jerozolimskich w Warszawie, gdzie otworzono pierwszy sklep marki. Hebe dzięki bogatej ofercie szybko zdobyło serca Polek i Polaków. Obecnie sklepy stacjonarne marki funkcjonują w ponad 300 lokalizacjach, zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach. Produkty sprzedawane przez Hebe można nabyć również za pomocą strony hebe.pl. Dodatkowo, dzięki uruchomieniu domeny hebe.com od 2021 roku klienci z całej Europy mają dostęp do kosmetycznego świata Hebe.
- Do współpracy z Value Media przekonało nas najlepsze zrozumienie naszych potrzeb biznesowych oraz strategiczne spojrzenie na rolę digitalu, technologii i badań w złożonym ekosystemie sklepu, w którym prowadzimy sprzedaż zróżnicowanego asortymentu w wielu kanałach dystrybucji. Agencja zaproponowała nam strategię dopasowaną do naszych wyzwań oraz pokazała świeże spojrzenie na nasze dotychczasowe aktywności - komentuje Magdalena Mularuk, Dyrektor Marketingu Hebe.
Współpraca jest wynikiem wygranej w przetargu i rozpoczęła się w październiku 2022 roku.
- Hebe to marka o jasnej wizji biznesowej, dysponująca ogromną liczbą danych umożliwiających wnioskowanie i optymalizację działań z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych. Marzenie każdej agencji chcącej rozwijać swoje kompetencje cyfrowe. Dlatego ogromnie się cieszę, że zaufało właśnie nam - komentuje Rafał Wachnik, Managing Director Value Media.
Zakres naszej pracy obejmuje strategię, planowanie i zakup mediów online oraz wsparcie klienta w ramach działań digital.