Rafał Wachnik, dyrektor zarządzający Value Media, został nominowany do XI edycji konkursu AD WO/MAN 2022
Dyrektor zarządzający Value Media został nominowany do XI edycji konkursu AD WO/MAN 2022 Magazynu Press w kategorii Agencje Mediowe! To wyróżnienie jest kropką nad “i” w podsumowaniu wszystkich sukcesów ubiegłego roku całej naszej agencji.
Rafał Wachnik ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Od 2001 roku przez 15 lat pracował w koncernie marketingowym Publicis Media (wcześniej Starcom Media Group). Przed przejściem do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One w 2017 roku, zajmował w SMG stanowisko Head of Strategy i odpowiadał za wsparcie zespołów Starcom, MediaVest, Starlink oraz promowanie wiedzy na temat najlepszych praktyk i rozwiązań strategicznych, rozwój narzędzi oraz szkoleń. W Group One Media do 2021 roku pełnił funkcję Chief Strategy Officera, po czym objął rolę Dyrektora Zarządzającego Value Media. Rafał Wachnik oprócz rozwoju agencji, portfolio klientów i zespołu Value Media, odpowiada za standardy planowania strategicznego w duchu „pozytywnej zmiany biznesowej” dla klientów spółek mediowych grupy.