Value Media po raz 8 z kampanią promującą Wielką Loterię Almette
We wrześniu br. wystartowała bijąca rekordy popularności wśród polskich konsumentów Wielka Loteria Almette “ekoDom Almette”. Do wygrania jest całoroczny, ubezpieczony i w pełni urządzony ekoDOM z widokiem na Giewont, a także codziennie 7 razy po 1000 zł. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Value Media, a w obszarze programmatic, Paid Social oraz SEM działania realizowane są w modelu house of communication we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One).
Wystartowała 8. edycja Wielkiej Loterii Almette, w której do wygrania na własność jest całoroczny, ubezpieczony i w pełni urządzony ekoDOM w najwyżej położonej miejscowości w Polsce - Ząb. Dodatkowo do wygrania są również nagrody pieniężne i to aż 7 razy po 1000 zł dziennie. Tym razem nagroda główna – “ekoDOM Almette” - to mała górska rezydencja z kuchnią pod chmurką! Dlatego też oszałamiający widok, z jednej strony na Giewont, a z drugiej na pasmo Babiej Góry, będzie można podziwiać nie tylko z balkonu, ale także z ogrodowej kuchni z grillem gazowym. Warto zauważyć, że to najwyżej położona kuchnia na świeżym powietrzu w Polsce – na wysokości aż 1013 m n.p.m.! Komfortowy, całoroczny drewniany ekoDOM z 2 sypialniami i 2 łazienkami, idealnie łączy klasyczny górski charakter z najnowszymi trendami w urządzaniu wnętrz. ekoDOM jest nie tylko stylowo urządzony, ale ekologiczny, energooszczędny i inteligentny.
Świadomość loterii buduje kampania online i offline, która potrwa przez dwa miesiące. W ramach promocji loterii “ekoDOM Almette” przygotowano spot reklamowy, który emitowany jest od 1 września w ogólnopolskich stacjach TV. Loteria będzie szeroko wspierana w internecie m.in. poprzez działania programmatic, SEM i Paid Social oraz poprzez influencerów m.in. Stanisław Karpiel-Bułecka, Paulina Soboń, Asia Dulczewska, Marta Jankowska & Filip Kowalik (life.catchers), a także David Gaboriaud (szef kuchni i ambasador marki Almette) na Instagramie i TikToku.
Za strategię, planowanie i zakup mediów kampanii promującej flagową loterię marki Almette odpowiedzialna jest agencja Value Media we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One). Za strategię kreatywną kampanii oraz działania influencer marketingowe odpowiada agencja Grasp Group.
Warunkiem wzięcia udziału w loterii Almette jest zakup dowolnego serka Almette z informacją o loterii, zachowanie paragonu i wieczka oraz zarejestrowanie kodu z wieczka na stronie loteryjnej w dniach od 1 września do 31 października. Szczegóły i regulamin dostępne są na stronie: Link. Działania komunikacyjne w mediach, za które odpowiadają agencje Group One potrwają do 31 października br. czyli do ostatniego dnia trwania loterii.