Klaudia Brzeska i Marta Kierszka wzmacniają zespół strategii Value Media
W marcu do zespołu strategii Value Media dołączyły Klaudia Brzeska w roli Business Integration Managera oraz Marta Kierszka jako Strategy Manager. Dołączenie Klaudii oraz Marty oznacza rozszerzenie kompetencji strategicznych, które stanowią kluczowy element budowania przewagi konkurencyjnej na rynku.
Klaudia Brzeska dołączyła do zespołu Value Media jako Business Integration Manager. Klaudia od ponad 11 lat związana jest z branżą mediową. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach mediowych Zenith i Mindshare oraz w agencji danowo-technologicznej Yotta, będącej częścią grupy Publicis. W Value Media rolą Klaudii będzie położenie większej wagi na rozwój technologii, analityki i badań w codziennych rekomendacjach agencji, tak by pomagać klientom w podejmowaniu świadomych decyzji biznesowych, marketingowych i komunikacyjnych.
Marta Kierszka do zespołu Value Media dołączyła w roli Strategy Managera. Z branżą mediową związana jest od 2015 roku. W tym czasie pracowała dla takich agencji jak ZenithOptimedia Group, Media Republic, Mindshare Poland, czy Wavemaker. W zakresie kluczowych kompetencji Marty znajduje się obszar trendów i zainteresowań konsumenckich, zachowania zakupowe konsumentów i skalowanie efektywności biznesowej w komunikacji. Rozwinięcie tych obszarów będzie także jednym z kluczowych procesów skierowanych do klientów Value Media w obszarze ich biznesu.