SalesTube otrzymuje status Sales Partner w nowym programie Google Marketing Platform!
Agencja SalesTube została oficjalnym Google Marketing Platform Sales Partner. W ramach współpracy, SalesTube stworzył dedykowany zespół specjalistów, gwarantujący najwyższej jakości ekspertyzę i usługi z wykorzystaniem rozwiązania Google Marketing Platform. Do jego zadań należy m.in. rozwój digital consulting, usług dedykowanych klientom, zainteresowanym innym niż agencyjny model współpracy.
W ostatnim czasie Google wprowadził zmiany polegające zarówno na usprawnieniu i ujednoliceniu dotychczasowych narzędzi, jak również w podejściu do resellerów technologii DoubleClick oraz Google Analytics 360 Suite. Wybrano ograniczoną liczbę partnerów z całego świata, których wyróżnia wiedza oraz praktyczne doświadczenie w pracy z narzędziami Google. W grupie tych ekspertów, określanych mianem Sales Partners, jest SalesTube. Należąca do Group One, największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce, już dziś ma na swoim koncie blisko 100 sprzedanych licencji, na 9 rynkach CEE, a także 170 wdrożeń technologii Doubleclick dla klientów wewnętrznych.
„Status Sales Partner to potwierdzenie naszych kompetencji w ramach ekosystemu reklamowego Google. Jako jedni z pierwszych w regionie CEE udowodniliśmy skuteczność narzędzia DoubleClick w optymalizacji biznesów naszych Klientów. W naszych strukturach mamy ponad 40 specjalistów z dyplomem DoubleClick Experts. Każda z firm, ubiegająca się o certyfikat Google musi spełniać wysokie wymagania oraz przejść niezbędny proces szkoleń. Jednak Sales Partnerem zostają nieliczni. Tu ważne są doświadczenie i wiedza na temat poszczególnych narzędzi oraz zespół specjalistów” – mówi Joanna Czekaj, Managing Director, SalesTube.
Sales Tube powołał również dedykowany zespół ekspertów, specjalizujących się w integracji narzędzi technologicznych, tj. Doubleclick oraz Google Analytics 360 w ekosystemie biznesowym Klienta. Szefem zespołu został Jacek Józwiak, który w strukturach Group One odpowiedzialny był za rozwój spółki technologicznej ReveScore oraz skierowane do rynku projekty szkoleniowe grupy, a wcześniej pracował w Google.
Stworzenie nowego zespołu to przede wszystkim odpowiedź na potrzeby Klientów, którzy posiadają wewnętrzne działy marketingu i nie są zainteresowani tradycyjnym-agencyjnym modelem współpracy. Szeroko pojęty digital consulting będzie więc obejmował: przeprowadzenie audytu i pogłębionej analizy biznesowej, opracowanie rekomendacji platform marketingowych, wdrożenia oraz szkolenie zespołu po stronie klienta.
„Wykorzystanie technologii pozwala na lepsze zrozumienie konsumenta, a w konsekwencji optymalizację jego doświadczenia z marką. To zawsze prowadzi do wzrostu biznesu, niezależnie od jego specyfiki. Zespół Marketing Platform Consultants, działający w ramach SalesTube, będzie pełnił funkcję doradczą, oferując ogromną wiedzę i doświadczenie w pracy z narzędziami Google oraz indywidualne podejście do każdego klienta, który chce korzystać z Google Marketing Platform w swojej komunikacji biznesowej” – dodaje Jacek Józwiak, Head of Marketing Platforms, SalesTube.