Labcon i Grupa Abstra partnerami strategicznymi
Labcon zawiązuje strategiczne partnerstwo z Grupą Abstra. Celem współpracy jest stworzenie kompleksowej oferty mediowej, profesjonalizacja youtuberów oraz podniesienie poziomu obsługi klienta. Labcon specjalizuje się w tworzeniu strategii, produkcji treści i zarządzaniu nimi. Z kolei Grupa Abstra to grupa topowych influencerów, którzy wiedzą, jak angażować społeczność na youtube'e.
Konieczność tworzenia pełnej oferty mediowej, budowania stałych relacji i strategii marki, to coraz większe wyzwanie stojące przed Abstra. Partnerstwo Labcon odpowiada na te potrzeby poprzez jeszcze bliższą współpracę i wymianę unikalnego know-how.
- Zespół Abstra doskonale wie, jak tworzyć angażujące video, cały czas utrzymując wysoki zasięg filmów, wbrew tendencji spadku oglądalności, której doświadczył w ubiegłym roku rynek. Partnerstwo z Grupą wzmocni nasze kompetencje i znajomość potrzeb vlogerów, żebyśmy mogli jeszcze lepiej niż dotychczas współpracować także z innymi przedstawicielami tej grupy. Chcemy jeszcze lepiej wskazywać jak mogą budować wizerunek marki, jednocześnie tworząc kontent charakterystyczny dla ich kanału. Profesjonalizacja YouTuberów i ich produkcji to naturalny krok rozwoju rynku, a my możemy i chcemy im w tym pomóc – powiedziała Marta Łysiak, dyrektor zarządzająca, Labcon.
- Poznaliśmy się z Martą jeszcze w czasach, gdy pracowała dla Google. Bardzo cenię sobie tę współpracę i wiem, że Labcon będzie mógł wesprzeć nasz zespół swoimi kompetencjami i pomoże jeszcze lepiej rozumieć potrzeby Klientów, wykorzystać nasze kreatywne działania do realizowanie strategii marki. Nikt w branży nie odważył się jeszcze na taki ruch.
Współpraca z Labcon jest kolejnym krokiem (po zawarciu strategicznego partnerstwa z Polsat Media), który pomoże nam wejść na wyższy poziom profesjonalizacji produkcji na YouTube i pokazać innym kierunek rozwoju – komentuje Rafał Masny, Grupa Abstra.
Grupa Abstra, która w październiku 2017 roku ogłosiła zakończenie współpracy z LifeTube'm, w grudniu zawarła porozumienie z Polsat News. W jego ramach wszystkie podmioty wchodzące w skład Grupy Abstra będą współpracować z klientami Polsat Media, działając w ramach platformy Polsat Media AdTube, a polsat Media będzie też wyłącznym reprezentantem Grupy Abstra w kontaktach z domami mediowymi.