Startuje Rockowa reklama pierwszego SUV-a od Jaguara!

Wystartowała wysokozasięgowa kampania promująca nowy model Jaguara E-Pace, czyli pierwszego kompaktowego SUV-a tej marki. Działania będą prowadzone we wszystkich kluczowych mediach, m.in. telewizji, prasie, na portalach internetowych oraz w mediach społecznościowych.

Jaguar E-Pace jest modelem, który zajmie wyjątkowe miejsce w historii marki, ponieważ jest pierwszym kompaktowym SUV-em marki Jaguar. Jego cena zaczyna się już od 145 900 złotych. Model łączy w sobie legendarne właściwości jezdne samochodów Jaguar z codzienną praktycznością, wiodącą w klasie przestrzenią bagażową oraz deską rozdzielczą skoncentrowaną na kierowcy w centralnym punkcie rodzinnego wnętrza.


Wprowadzeniu naszego nowego modelu do Polski towarzyszyła ekskluzywna premiera, którą zorganizowaliśmy na początku tego roku w warszawskiej Hali Gwardii. Liczne relacje z niej pojawiły się w mediach drukowanych i telewizji, m.in. w programie Co za Tydzień. Ambasadorką naszego wyjątkowego kompaktowego SUV-a została piękna Małgorzata Socha. – komentuje Paweł Kuskowski, Dyrektor Marketingu British Automotive Polska.

W ślad za premierą nowego modelu Jaguara wystartowała szeroko zasięgowa kampania, która obejmuje działania w kluczowych mediach – w telewizji, internecie oraz w prasie. W promocję nowego modelu zaangażowani zostali również influencerzy, którzy będą umieszczali recenzje samochodu na swoich profilach w mediach społecznościowych.
Kampanijny spot można obejrzeć wyłącznie w wysoko zasięgowych pozycjach programowych głównych stacji telewizyjnych w Polsce oraz w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej stacjach tematycznych. Równolegle prowadzone są zasięgowe działania na stronach głównych największych portali internetowych i w mediach społecznościowych. W kampanii digital istotną rolę odegra również programmatic buying oraz emisja materiału video. Już niedługo ukażą się także pierwsze publikacje prasowe w tygodnikach opiniotwórczych
i magazynach lifestylowych.

Co więcej, w promocję nowego modelu zaangażowano influencerów – do współpracy zaproszeni zostali zasięgowi blogerzy i vlogerzy tacy jak Paula Jagodzińska czy Modny Tata. W ramach współpracy dostaną możliwość sprawdzenia możliwości samochodu, po czym podzielą się swoimi wrażeniami z fanami.


Spot telewizyjny został dostarczony przez Klienta i zaadaptowany przez TVN Media. Za przygotowanie kreacji internetowych odpowiadała agencja Strefaweb. Planowanie i zakup mediów były po stronie Value Media a przygotowaniem i realizacją kampanii z influencerami zajęła się agencja Labcon. Obydwa ostatnie podmioty należą do domu komunikacji Group One.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=3NJHJBFMH5s

Zobacz wszystkie